coffee with loyalty card lying on tablecloth

Program lojalnościowy – czyli budowanie i podtrzymywanie dobrych nawyków zakupowych.

Paweł Tkaczyk napisał, że lojalność klienta to jego „wysiłek w kierunku preferencji”.

Niestety, aby taka sytuacja miała miejsce musimy sprawić, by inne produkty o podobnych cechach nie przyciągnęły jego uwagi i nie zmieniały preferencji zakupowych.

Nie zawsze produkt obroni się sam.

Dobrym rozwiązaniem jest program lojalnościowy. Lojalność nie przychodzi sama, to proces, który trzeba zaplanować i konsekwentnie prowadzić, by ze zwykłego klienta zrobić klienta, który poleca i zachwala produkt – staje się adwokatem marki.

Wiemy jak działają mechanizmy decyzyjne i umiemy je budować zarówno w sektorarze B2B i B2C.

Program raz wymyślony to dla nas ciągłe wyzwanie, by klient nie odczuł nudy i zniechęcenia.

To dobrze dobrane nagrody na każdym etapie życia z produktem, życia z marką.

Wiemy jak śledzić bieżące preferencje zakupowe i analizować aktywność uczestnika.

Umiemy to robić.