Program lojalnościowy – czyli budowanie i podtrzymywanie dobrych nawyków zakupowych.
Paweł Tkaczyk napisał, że lojalność klienta to jego „wysiłek w kierunku preferencji”.
Niestety, aby taka sytuacja miała miejsce musimy sprawić, by inne produkty o podobnych cechach nie przyciągnęły jego uwagi i nie zmieniały preferencji zakupowych.
Nie zawsze produkt obroni się sam.
Dobrym rozwiązaniem jest program lojalnościowy. Lojalność nie przychodzi sama, to proces, który trzeba zaplanować i konsekwentnie prowadzić, by ze zwykłego klienta zrobić klienta, który poleca i zachwala produkt – staje się adwokatem marki.
Wiemy jak działają mechanizmy decyzyjne i umiemy je budować zarówno w sektorarze B2B i B2C.
Program raz wymyślony to dla nas ciągłe wyzwanie, by klient nie odczuł nudy i zniechęcenia.
To dobrze dobrane nagrody na każdym etapie życia z produktem, życia z marką.
Wiemy jak śledzić bieżące preferencje zakupowe i analizować aktywność uczestnika.
Umiemy to robić.